Zioła z parapetu

Zioła lubią słońce, dlatego najlepszym miejscem dla ich uprawy będzie słoneczny parapet. Uczniowie klasy 2 postanowili założyć w klasie na parapecie okiennym hodowlę najpopularniejszych ziół. Zgromadzili różne ich rodzaje. Teraz dbają o ich prawidłowy rozwój: podlewają, usuwają suche listki, „rozmawiają” z nimi. Dzieci mają nadzieję, że dzięki ich zabiegom zioła szybciej urosną i można będzie je zasuszyć, a następnie wykorzystać do różnych potraw. Drugoklasiści z niecierpliwością czekają na ten moment!

Zioła1

Szkolny Konkurs Literacki pod hasłem „Czy znasz lektury szkolne?”

            W ramach działań  związanych  z realizacją Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa we wtorek 6 października 2020 r. w klasie VI odbył się Konkurs Literacki pod hasłem „Czy znasz lektury szkolne?”. Wzięło w nim udział 9 uczniów.

            Celem konkursu było motywowanie uczniów do poszerzania wiedzy na temat literatury, zachęcanie do czytania książek, ocena wiedzy ze znajomości lektur, ich problematyki, przypomnienie lektur przed egzaminem.

            Uczniowie rozwiązywali test składający się z zadań zamkniętych, na dobieranie i krótkiej odpowiedzi. Drużyny walczyły ze sobą zawzięcie. Niewielką przewagę miała I grupa uczestników.

Konkurs zorganizowała polonistka pani Olga Wilczyńska.

Olga1

su1 1 of 1

Pragniemy poinformować, że wybory do Samorządu Uczniowskiego odbędą się w w najbliższy czwartek - 8 października 2020 roku.

O głosy społeczności uczniowskiej walczyć będą następujące osoby:

  • Natalia Mękarska klasa VIII,
  • Sara Sliva klasa VIII,
  • Krzysztof Nowicki klasa VII,
  • Michał Stradza klasa VII,
  • Igor Florczak klasa VII,
  • Adrian Orlikowski klasa VII,
  • Bartosz Kubiak klasa VII,
  • Karolina Witkowska klasa VIII,
  • Dawid Gierczak klasa VIII,
  • Szymon Jach klasa VIII,
  • Zuzanna Lucińska klasa VI,
  • Maja Misztal klasa V.

20200921 121636 1Trzecioklasiści naszej szkoły korzystają z "Panelu twórczości przyrodniczej" będącego częścią utworzonego Punktu dydaktycznego. Z różnorodnych materiałów przyrodniczych uczniowie tworzą kompozycje płaskie oraz układy przestrzenne. Zajęcia te rozwijają logiczne myślenie, koncentrację oraz wyobraźnię dziecka. Dostarczają również wielu wrażeń dotykowych. 

Zapraszamy do udziału w akcji!


https://www.gov.pl/web/edukacja/pod-bialo-czerwona