10.06.2020

Terapia lodopedyczna dla uczniów klasy IV i V. Utrwalamy poprawną wymowę głoski ,,sz''.

1.,,Straszne zadania”. Wykonaj polecenia:

- Stój na jednej nodze i powtarzaj 5 razy „trudna droga”.
- Zamknij oczy, prawą rękę unieś w górę i powiedz: „Siedzi strażak na drabinie i myśli o dziewczynie”.
- Kucnij i szeptem wypowiedz „Tra, tro tre, kukułka zagra z nami w kółka”.
- Złap się za uszy i wypowiedz zdanie: „Nie boję się strachów na strychu”.
- Połóż jedną rękę na czole, drugą na brzuchu i powiedz: „Patryk strasznie grał na trąbce i wystraszył trzy zające”.
- Stań w rozkroku, ręce wyprostowane na bok i powtarzaj „Długie getry na cztery metry”.


2. Powtarzaj wierszyk.
,,Szara myszka”- Dorota Krupa.
Szara myszka w szafie mieszka
A na imię ma Agnieszka.
Ma w szufladzie trzy koszule,
kapelusze, szelki, sznurek.
Grywa w szachy, pisze wiersze,
tuszem robi szlaczki pierwsze.
Chętnie szynkę je i groszek,
kaszę, gulasz, gruszek koszyk.


Pamiętaj! Dbaj o prawidłową wymowę. Mów wolno i wyraźnie. Powtarzaj ćwiczenia. Ćwicz systematyczne.

3.Dla odważnych.https://wordwall.net/pl/resource/1805553/wska%c5%bc-sprz%c4%99t-sportowy  Przebij balon.

http://learningapps.org/watch?v=i39ppg1k


4. Dla chętnych. Narysuj ilustrację do wierszyka ,,Szara myszka”. Możesz przysłac na adres mailowy:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.